Megoldásaink

Képzés menedzsment megoldások

Továbbképzési rendszerek bevezetése

A továbbképzési rendszerek bevezetése előtt szakembereink támogatást nyújtanak az ügyfél igények felméréséhez, valamint hatékony képzésmenedzsment rendszer kialakításához, az optimális továbbképzési folyamat bevezetéséhez.

Testreszabott e-learning tananyagok

Vállaljuk az e-learning rendszerekhez kapcsolódó informatikai feladatok teljes körű lebonyolítását, az egyedi felületek fejlesztését, ügyeleink követelményeinek megfelelő funkciók kialakítását.

Képzés menedzsment rendszerek üzemeltetése

Vállaljuk a bevezetett továbbképzési rendszerek üzemeltetését, karbantartását, valamint az üzemeltetés adminisztrációs feladatait.

Meglévő tananyagok importálása

Ügyfeleink meglévő tananyagainak e-learning rendszerbe történő importálását, valamint új tananyagok fejlesztését is támogatjuk.

Blended learning

E-learning megoldásainkkal támogatjuk az online tananyagok és a hagyományos, tantermi oktatások összekötését, integrációját.

Képzésmenedzsment megoldásaink

A képzésmenedzsment megoldásainkkal ügyfeleink továbbképzéseinek adminisztrációját segítjük. Olyan felületeket biztosítunk számukra, amin keresztül a felhasználók tájékozódhatnak a továbbképzésekről, a képzések tartalmáról; regisztrációt követően személyes adataikat kezelhetik, módosíthatják és tárolhatják; jelentkezhetnek egy vagy több továbbképzésre, stb.

Kapcsolódó referenciák

Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság -
Továbbképzési rendszer bevezetése

  • 65.000 felhasználó
  • Továbbképzési tervezés támogatása
  • Továbbképzések és vizsgák adminisztrációjának támogatása
  • Továbbképzési programok benyújtási folyamatának támogatása
  • Jogszabályi előírások dinamikus kezelése
  • Képzésnaptár funkció

Tudáspróba rendszer implementálása

  • Oktatási és vizsgaanyagok létrehozása, kezelése és értékesítése webshopos értékesítési rendszer segítségével
  • A felhasználók információs anyagokat és hozzájuk kapcsolódó tesztfeladatokat állíthatnak össze
  • Magyar és angol nyelvű felhasználói felület
  • Modern, felhasználóbarát kivitelezés

Training Management System implementálása

  • Nagyvállalati képzésigénylési folyamat támogatása
  • A TMS rendszer listákon és riportokon keresztül biztosít privilégiumtól függő hozzáférést a felhasználói számára
  • Visszajelzési lehetőséget ad a képzésekről és a vizsgákról, ami a HR számára jelent visszacsatolást

Beszerzés menedzsment

Beszerzés menedzsment megoldásainkkal azokat az ügyfeleinket támogatjuk, akik a beszerzést stratégiai tényezőnek tekintik. Rendszereink támogatják mind a stratégiai, mind az operatív beszerzési tevékenységeket, segítenek abban, hogy partnereink minimalizálják a beszerzéssel kapcsolatos működési költségeiket, emellett hatékonyan segítik őket a megfelelő szállítók kiválasztásában és a beszerzési folyamat nyomon követésében.

Igénylési és rendelési folyamat támogatása

A felhasználói oldalon megjelenő beszerzési igények rögzítésének, az ezekből kiinduló megrendelések és a kapcsolódó felettesi jóváhagyási folyamatok támogatása.

Elektronikus katalógusok kialakítása

Vállaljuk ügyfeleink meglévő beszerzési katalógusainak egységes elektronikus formátumba történő harmonizálását. Az egységes katalógusok bevezetésével csökkentjük a katalógusokkal járó általános adminisztrációs terheket, javul a felhasználói élmény, valamint serkentjük a beszerzési munkafolyamatok hatékonyságát.

Elektronikus tendereztetés

Ügyfeleink tendereztetési folyamatait hatékonyan támogatjuk: megfelelő minőségű dokumentációk elkészítését és a tendereztetés projektként való kezelését segítjük elő szoftveres megoldásainkkal.

Elektronikus aukció

Elektronikus aukció felületeinken olyan virtuális árverési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek, ahol a szállító kiválasztási folyamataikat kezelhetik bizonyos előre definiált beállítások mentén.

Beszerzési tevékenységek automatizálása

Beszerzés menedzsment megoldásainkkal ügyfeleink kapcsolódó munkafolyamatainak folyamatos javítására törekszünk. Automatizáljuk a folyamat egyes résztevékenységeit, ezzel növelve a szervezeti hatékonyságot.

Közbeszerzési folyamatok támogatása

Szakértőink mély közbeszerzési szaktudásának köszönhetően állami ügyfeleink közbeszerzési folyamatait is képesek vagyunk támogatni. Megoldásaink az intézmények közbeszerzés tervezését segítik, valamint hatékonyan támogatják a különböző közbeszerzési eljárások lebonyolítását.

Kapcsolódó referenciák

Állami Egészségügyi Ellátó Központ - Központosított Közbeszerzési Portál

  • Közbeszerzés-tervezés modul
  • Igénykezelés (igény bejelentése és jóváhagyása ÁEEK vagy más felettes szerv által)
  • Megrendelések támogatása
  • Regisztráció (szervezetek és felhasználók regisztrációja, jogosultságkezelése)
  • Cikktörzs és más katalógusok kezelése
  • Eljárások kezelése (eljárások lebonyolítása, keretmegállapodások létrehozása)
  • Dokumentumkezelés funkció
  • Üzleti intelligencia (BI) modul

Procurement Demand Management rendszer

  • Az ITSH beszerzési igény menedzsment folyamatának automatizálása
  • Beszerzési munkafolyamatok hatékonyságának növelése
  • Felhasználói beszerzési igények kielégítése elektronikus katalógusrendeléseken keresztül
  • Beszerzési tevékenységek, átfutási idők riportozása
  • Beszerzési jóváhagyási folyamat támogatása, ITSH üzletáganként testreszabott módon

Üzleti intelligencia és reporting

Vállalati terv-tényelemzés támogatása

Megoldásaink célul tűzik ki ügyfeleink reporting és analitikus igényeinek maradéktalan kiszolgálását. Tervező megoldásaink a pénzügyi és egyéb üzleti tervek készítését, a terv-tény elemzések elérését támogatják.

Üzleti intelligencia megoldások

Megoldásaink általában több különböző háttérrendszerre épülve és azokat integrálva, akár milliárdos nagyságrendű adatmennyiséget feldolgozva segítik a döntéstámogatás folyamatát.

Igényre szabott eszközök

A szállított megoldásaink az igényektől függően a legegyszerűbb Excel-es reporting eszközöktől a grafikus felületű dashboardokig és KPI mutatókig, minden üzleti kérdésre választ tudnak adni.

Adattárházak kiépítése

Működésünk megkezdése óta számos, adattárházzal kapcsolatos projektben vettünk részt, valamint vezettük azokat.

Munkáink során találkoztunk az adattárház megoldások kiépítésének összes fázisával - tapasztalataink alapján a legfontosabb célok a következők:

  • Vezetői döntéshozás támogatása
  • Az üzleti működés jobb megértése
  • Döntések eredményének értékelési lehetősége
  • Profit maximalizálása

Kapcsolódó referenciák

EDF DÉMÁSZ – Call center riportozó rendszer

  • Az EDF DÉMÁSZ által telepített ügyfélszolgálati rendszerek működésének elemzése
  • A megoldások statisztikai adatainak egységes, közös platformon történő elemezhetőségére
  • A rendszer egy Microsoft SQL Server eszközeivel készített adatbázis, és az ezekre épülő riportok összessége

MAVIR - Dashboard rendszer továbbfejlesztése

  • A napi döntéshozatalhoz szükséges vezetői információigény kielégítése
  • Az üzletkritikus információk feltérképezése
  • A riportálás működési rendjének kialakítása és szabályozása

MAVIR - Egységes riporting rendszer

  • HR tervezési felületek kialakítása: Átlaglétszám, záró létszám tervezés / Létszámmozgás terv / Munkaidőterv / Költségterv
  • Meglévő riportok felülvizsgálata / elemzések aktualizálása
  • Üzleti mutató alapú teljesítménymérés és ahhoz kapcsolódó jelentéskészítés kialakítása

Call center megoldások

Ügyfélkapcsolati alkalmazásainkat azoknak ajánljuk, akik szeretnék egységes mederbe terelni és hatékonnyá tenni a vállalatuk ügyfélkiszolgálását, függetlenül attól, hogy az ügyfél mely csatornán – személyesen, telefonon, vagy interneten keresztül lépett kapcsolatba a vállalattal.

Megoldásainkkal azt a célt kívánjuk kielégíteni, hogy az információk tárolása mellett ügyfeleink többi üzleti folyamata számára inputot tudjunk biztosítani, illetve a kliensadatokat a többi rendszerrel megosztani.

Contact center megoldások

Contact center megoldások kialakítására irányuló feladatainkat munkatársaink a folyamat minden lépésében képesek támogatni. A projektjeink során kiegészítő egyedi fejlesztésekkel segítjük ügyfeleink speciális igényeinek kielégítését.

Automata híváskezelő rendszer bevezetése

Hisszük, hogy, az automata híváskezelő rendszereknek (IVR) és különösen a rendszerekben alkalmazott menürendszer kialakításának meghatározó szerepe van az ügyfélszolgálat által elért felhasználói élményben és az ügyfélszolgálat általános hatékonyságában.

Softphone alkalmazások fejlesztése

Olyan szoftvereket fejlesztünk, melyek segítségével ügyfeleink külön fizikai telefonkészülék nélkül is képes telefonhívásaik lebonyolítására. A beszélgetéshez mindössze egy mikrofonra és fejhallgató készülékre van szükség.

IP telefonközpontok kiépítése

IP telefonközpontok bevezetésekor alapvető cél, hogy a telefonközpont képes legyen ügyfeleink infrastruktúráján történő hibátlan működésre, valamint az esetleges szervezeti és infrastrukturális átalakítások során a tervezett infrastruktúrán történő működésre egyaránt.

IP telefonközpont használatával ügyfeleink nem csak modernizálni tudják vállalatuk asztali telefóniáját, hanem működési költségeiket is hatékonyan csökkenthetik.

Kapcsolódó referenciák

EDF DÉMÁSZ – Backup call center implementálása

  • IVR rendszer megvalósítása
  • Egyedi fejlesztésű softphone alkalmazás kifejlesztése
  • Költséghatékonyság és illeszthetőség érdekében open source megoldások felhasználása

EDF DÉMÁSZ – Call center továbbfejlesztés

  • Automata szünetkiosztó megvalósítása (munkaerő beosztás)
  • Riportozó rendszer bevezetése
  • Ügyfélelégedettség mérés bevezetése
  • Ügyintézők tudásszint felmérésének támogatása
  • Telefonbeszélgetések visszahallgatásának támogatása

FÖKÉTÜSZ Kft. – IP telefonközpont bevezetés

  • Call center alapinfrastruktúrájaként való működésre alkalmas telefonközpont kiépítése
  • Párhuzamosan 150 hívás kezelése
  • Hívási költségek minimalizálása
  • Telephelyi IP telefonkészülékek szállítása
  • A rendszert opensource alapon valósítottuk meg nyílt távközlési szabványok szerint, ami garancia mind a megoldás továbbfejleszthetőségére

Felügyeleti rendszerek

Azoknál az ügyfeleinknél, akik a proaktív szolgáltatásokat helyezik előtérbe, a rendszeres karbantartás mellett monitorozó rendszer segítségével előzzük meg a felmerülő hibákat, ezzel is biztosítva a rendszerek folyamatos működését.

A monitorozó rendszerek segítségével skálázhatóak a megfigyelt rendszerek és hálózati eszközök, a komponensek hibalehetőségei, valamint az ezekhez tartozó riasztások formái.

Hálózati forgalom monitorozása

Hálózati szolgáltatások, switch-ek, router-ek, sávszélesség és hálózati forgalom monitorozását vállaljuk ügyfeleinknél. Elérhetőség vizsgálat, fizikai és online tartalmak monitorozása, IP SLA támogatás.

Esemény menedzsment

Megoldásaink események észlelése, csoportosítását segítik. Biztosítjuk továbbá az események kiváltó okainak és összefüggéseinek vizsgálatát ügyfeleink szolgáltatásainak monitorozásán keresztül.

Alkalmazások és szerverek monitorozása

Windows, VMware ESXi, Linux, Mac OS X és BSD szerverek valamint munkaállomások monitorozását vállaljuk. Segítünk továbbá ügyfeleink virtuális gépeinek, fájljainak és mappáinak, weboldalainak monitorozásában. Egy egyszerű API segítségével ellenőrizzük a webes alkalmazások és szerverek elérhetőségét http protokollon keresztül, illetve monitorozzuk azok teljesítményét és figyeljük naplóikat.

Kapcsolódó referenciák

EDF DÉMÁSZ – Zabbix monitoring rendszer bevezetése

  • Call center alkalmazások állapotának követése
  • Releváns kapacitások mérése
  • Az infrastruktúra kulcs elemeinek figyelése
  • Webes áttekintő felület a monitorozott eszközökről
  • Email és SMS riasztások
  • Performancia monitorozás

MHM Computer Hungária Kft. –
Felügyeleti rendszer bevezetése

  • Webes áttekintő felület implementálása (táblázatokkal, grafikonokkal)
  • PC és szerver teljesítmény mérése
  • Futó- vagy nem futó szolgáltatások és folyamatok figyelése
  • Log fájlok elemzésének támogatása
  • Riasztási szintek meghatározása, SLA szintek mérésének támogatása
  • Bekövetkezett eseményekről email és/vagy SMS riasztás bevezetése